Аватар
Aigerim
avatar
Саламатсыздарбы? кызым 4айлык. Педиатр аевадетрим д3 бер деди. 4кундон бери берип жатам ошондон бери ыйлап уктабай беспокойный болуп жатат. Буга чейин мынтчи эмес прям эрип ыйлап жатат.Сиздердин балдарда мындай болгон эмесби? Же ушл вит бербей эле койсомбу озу жоош болчу жата эле берчу.
5 лет

Лучший комментарий

Аватар
mekus9

Жатаарда эмес кундуз бергиле

5 лет Нравится Ответить

Комментарии

Аватар
mekus9

Жатаарда эмес кундуз бергиле

5 лет Нравится Ответить
Аватар
aigew1995

Баарыныздарга рахмат

5 лет Нравится Ответить
Аватар
aigew1995

оа бир каплядан бер деди

5 лет Нравится Ответить
Аватар
wilimom

врач бир эле каплядан бер дедиби?

5 лет Нравится Ответить
Аватар
yryska29

бул витаминди мен да берем балама чачы суюк ошого врач жазып берген Бул витамин майлуу батбаттан емизип, кипиток кобуроок бериш керек суусатат ошого болуш керек.

5 лет Нравится Ответить
Аватар
mama_amirki

Мумкун тиши чыгайн деп калса керек. Ошого капризный болуп атса керек. Бул витаминден ыйлабаш керек

5 лет Нравится Ответить
Аватар
_mrskerimkulova

Андан деле эмес го.... погода мумкун.... витаминди абайлап бергиле. Кашыка эки капля тушуп калса- кайра дууп, 1 карля кылып бергенге аракет кылгыла. Передозировкасы жаман

5 лет Нравится Ответить
Аватар
aigew1995

@happy77 1капля. Бугун случайно 2капля болуп кетти кашыгыма ошондо 2капля берип койгом

5 лет Нравится Ответить
Аватар
akmoch85

мен бугун берип баштадым уктап эле жатат. ойгонгондо капризный болуп жатат

5 лет Нравится Ответить
Аватар
happy77

Дозировкасын канча берип жатасынар?

5 лет Нравится Ответить
Аватар
deni88

даамына ыйлап атса керек, конбой

5 лет Нравится Ответить

Читайте также