Аватар
Em💋
Sex is painful. 😭😾
5.6 лет

Лучший комментарий

Аватар
mamiix2

Oh that happens all the time . Psssss that nigga can't control himself . EVER . I tell him to run my legs cause they hurt or I tell him to rub my ass and he already tryna fuck 😂😭😭 I can't deal with him . That's why I don't even ask for shit anymore . I usually would rub on his manhood because I always wanted it but now I can't even do that cause I'm scared he's gonna wanna do it lol @muvah.earthh

5.6 лет Нравится Ответить

Комментарии

Аватар
mamiix2

Oh that happens all the time . Psssss that nigga can't control himself . EVER . I tell him to run my legs cause they hurt or I tell him to rub my ass and he already tryna fuck 😂😭😭 I can't deal with him . That's why I don't even ask for shit anymore . I usually would rub on his manhood because I always wanted it but now I can't even do that cause I'm scared he's gonna wanna do it lol @muvah.earthh

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
mamidenel

lmao you don't sound stupid !! but its when you guys are laying on your side ! not facing each other .. gives hum easy access and feels like a massage and a nice view so he can't complain 😂😂😂 make sure you are laying on your left side though !!

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
mamiix2

Omg I'm about to sound so stupid right now but hat the hell is spooning ? 😩😩😩 @muvah.earthh

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
mamidenel

spooning has helped me when its a bit uncomfortable and being on top kind of in a sitting position also so the belly isn't being squished lol 😅

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
mamidenel

ah !! talk to your doctor boo .. I know later on throughout pregnancy sex tends to be uncomfortable and painful .. but if its hurting you , just stop !! don't keep going :/

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
mamiix2

I was making the dumbest sounds cause it was painful he was getting annoyed lol @newlyparents2016

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
madalynnellenaismommy20162018

@k.haotic, lol 😂 I couldn't take it it to painful 😄

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
mamiix2

I let him finish because it's been a long time but I was in pain the whole time. Almost cried 😂 @newlyparents2016

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
madalynnellenaismommy20162018

@k.haotic, omg we tried it til I got so uncomfortable with pain and I just told him to stop and then I had light sharp pains in my lower back and my lower abdomine so he massaged the pain and it went away

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
mamiix2

@newlyparents2016,

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
mamiix2

@muvah.earthh, well I like always being on top but belly is too big now so we did doggy and it was the worst . Then after I showered the veins that were popping out on my legs got really itchy and they turned purple . And baby got so low it hurted to walk to bad . I just laid down and rubbed lotion on my legs and this morning I was fine

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
madalynnellenaismommy20162018

it is yesterday was our tempt to try since now I'm 16 weeks 5 days and it was painful

5.6 лет Нравится Ответить
Аватар
mamidenel

have you tried different positions?

5.6 лет Нравится Ответить

Читайте также